De Nieuwjaarsreceptie van N-VA Kortemark op 27 januari 2012: een denderend succes!

Op 12 april 2012

Op vrijdagavond 27 januari organiseerde de kersverse N-VA-afdeling van Kortemark haar eersteactiviteit. Met een opkomst van ruim 100 aanwezigen werd deze nieuwjaarsreceptie een onverhooptsucces. Krachtige speeches van de arrondissementeel voorzitter Rony Anseeuw en het Vlaamsparlementslid Danielle Godderis-T’Jonck gaven een scherpe analyse van de nationale politiek en deeigens standpunten van de N-VA. De lokale voorzitter, Dag Wyntin, somde de redenen op waarom eeneigen N-VA afdeling te Kortemark zeer belangrijk is voor een beter bestuur van Kortemark en vooralvoor het welzijn van haar inwoners. Het lakse beleid op de reeks van inbraken, de slechte financiëletoestand van Kortemark en de farce/klucht/tragedie op het OCMW werden aan de kaak gesteld.

De talrijke opkomst en de vele geanimeerde gesprekken hebben de bestuursleden ervan overtuigd datde N-VA ook in Kortemark een plaats heeft in het politieke lokale beleid. De avond werd overgotenmet heerlijke hapjes en menig lekkere drank. Hierbij vindt u een selectie van sfeerbeelden:

Hoe waardevol vond je dit artikel?